درمان ضعف بدن

ضعف بدن,درمان ضعف بدن,علت ضعف بدن,بیماری ضعف بدن

درمان ضعف بدن

ضعف بدن

ضعف بدن یک بیماری نیست بلکه یک شکایت است،ضعف بدن و خستگی احساسی است که توسط فرد و به صور مختلف از جمله : بی حالی ، کسالت و زود خسته شدن ، فقدان انگیزه و نیرو، ازدست دادن میل و علاقه به کارهای روزمره شادابی کم یا احساس یأس وناامیدی بیان می شود;همچنین به صورت احساس باطنی ضعف و میل شدید به استراحت یا خوابیدن نیز بیان می گردد.

 

درمان ضعف بدن
آیا می دانید چه میوه ای خستگی و ضعف بدن شما را برطرف می کند ؟ اگر این مشکل را دارید این مطلب را بخوانید.

یکی از میوه هایی که برای درمان ضعف بدن و خستگی میتوان استفاده کرد انگور است.مصرف انگور خستگی را برطرف می‌کند و به دلیل داشتن پتاسیم برای برطرف کردن ضعف بدن مفید است. مصرف آب انگور تازه می‌تواند یبوست که عوارض آن بی اشتهایی، نفخ، سردرد، تشنگی مفرط و بوی بد دهان را از بین برد.
غوره حالت کال انگور است و برای درست کردن سرکه استفاده می‌شود و سرکه حاصل از تخمیر دانه‌های انگور در تسکین خارش‌های پوستی و جلدی مؤثر است.


انگور سرشار از پتاسیم است که برای درمان ضعف بدن مفید است. افراد مبتلا به ناراحتی‌های قلب و اعصاب می‌تواتند مفید باشد. انگور برای سلامت قلب، ریه و کلیه مفید است و به علت داشتن املاح و مواد سلولزی، ملین و مدر است و برای مبتلایان به اوره خون مناسب و سازگار است.
دانه‌های خشک انگور صفرا و بلغم را رفع می‌کند. اتصالات را قوی می‌کند و حالت‌های خستگی و ضعف بدن را برطرف می‌کند. روغن هسته انگور حاوی اسید‌های چرب غیر اشباع است که مصرف آن بسیار مفید است.

 

ضعف بدن,درمان ضعف بدن,علت ضعف بدن,بیماری ضعف بدن

درمان ضعف بدن

یکی دیگر از مواد غذایی که میتوان از آن برای درمان ضعف بدن استفاده کرد جو است.جو از نظر طب قدیم ایران سرد و خشک است و دارای خواص دارویی است.
جو غذایی بسیار مقوی است. جوشانده ‏ی حاصل از مخلوط دانه‏ های جو همراه با جوی دوسر و گندم ماده غذایی بسیار مقوی در درمان ضعف بدن است. جو دارای مقادیر بالایی از فسفر است و بنابراین برای وضعیت عصبی و فعالیت‏ های ذهنی بسیار مفید است.